Board logo

標題: [各大流行榜] 各大流行榜@2021/01/10 [打印本頁]

作者: CunninG    時間: 2021-1-10 22:20     標題: 各大流行榜@2021/01/10

903 專業推介@2021/01/09
RK  LW Songs         Singers
01  04  每道微小       RubberBand
02  13  可再遇見       KOLOR
03  06  東京人壽       容祖兒
04  03  奇妙事不斷有     ILUB
05  08  非洲的 60 秒     R.O.O.T
06  11  時光倒流一句話    林家謙
07  12  我心中尚未崩壞的部分 黃妍
08  07  低級趣味       衛蘭
09  ne  Lay On My Shoulder The Hertz / Yukilovey
10  ne  窮小子        洪嘉豪
11  10  惡夢經        陳健安
12  re 呼吸有害       莫文蔚
13  re 蒙著嘴說愛你     姜濤
14  05  是但求其愛      陳奕迅
15  19  因為你 所以我      五月天
16  02  明年         盧廣仲
17  17  哪個明日       陳柏宇
18  ne  無名指的勇氣     林欣彤
19  15  開燈.熄燈(熄燈版)    Gin Lee
20  re 陰陽道具       J. Arie feat. MastaMic

中文歌曲龍虎榜@2021/01/09
RK  LW Songs      Singers
01  03  東京人壽     容祖兒
02  08  愛情簽證申請   姜濤 feat. 房振剛
03  15  痛        許廷鏗
04  17  開燈.熄燈    李幸倪
05  04  給防護罩一吻   Dear Jane feat. 王嘉儀
06  19  惡夢經      陳健安
07  07  可再遇見     Kolor
08  09  嗚哩雙刀     李靖筠
09  10  低級趣味     衛蘭
10  11  愛情事      連詩雅
11  01  Mean       鄧小巧
12  Re  每道微小     RubberBand
13  14  神隊友      盧瀚霆
14  20  非洲的60秒     R.O.O.T
15  16  黑犬默語     Michael C feat. CY Leo
16  02  是但求其愛    陳奕迅
17  18  哪個明日     陳柏宇
18  NE  所有遺失的東西  泳兒
19  NE  多喝水      鄭融
20  NE  明年見      One Promise

新城勁爆流行榜@2021/01/09
RK  LW Songs                Singers
01  08  繼續美麗      劉德華
02  06  誰能明白我     劉德華
03  14  愛情事       連詩雅
04  07  時光倒流一句話   林家謙
05  13  陰陽道具      雷深如 feat. MastaMic
06  09  東京人壽      容祖兒
07  12  神隊友       盧瀚霆
08  11  惡夢經       陳健安
09  10  嗚哩雙刀      李靖筠
10  18  非理想愛人     Pandora
11  NE  哭牆        谷婭溦
12  NE  波板糖       Supper Moment
13  NE  感應        謝霆鋒 feat. 感應
14  16  注定喜歡你     羅凱鈴
15  17  偉人        梁釗峰
16  NE  逆流直上      謝東閔、戴祖儀
17  19  Oneday            張惠雅
18  NE  所有遺失的東西   泳兒
19  20  情人傳心術     唐浩嘉
20  NE  冰原        應智越

MOOV本地熱播TOP100@2021/01/06
RK LW  Songs         Singers
01 01 是但求其愛       陳奕迅
02 03 My Only One       鄭中基
03 05 時光倒流一句話     林家謙
04 04 東京人壽        容祖兒
05 02 隔離(合)       林家謙 / 陳凱詠
06 06 致明日的舞       陳奕迅
07 09 愛情事         連詩雅
08 07 未開始已經結束     Dear Jane
09 10 神隊友         盧瀚霆
10 08 開燈 . 熄燈       李幸倪

Chill Club 推介榜@2021/01/10
RK  LW Songs                        Singers
01  05  東京人壽         容祖兒
02  09  時間的初衷        周國賢 / ToNick
03  10  奇妙事不斷有       艾粒
04  03  我心中尚未崩壞的部分   黃妍
05  08  用呼吸栽種最艷美的花   Supper Moment
06  04  Mean           鄧小巧
07  NE  常願意          岑寧兒
08  NE  不日之約         per se
09  06  角落生物         盧瀚霆
10  NE  注定喜歡你        羅凱鈴

JOOX本地熱播榜@2021/01/08
RK  LW Songs         Singers
01 01 是但求其愛       陳奕迅
02 03 哭牆          谷婭溦
03 06 逆流直上        謝東閔 / 戴祖儀
04 05 神隊友         盧瀚霆
05 02 東京人壽        容祖兒
06 04 未開始已經結束     Dear Jane
07 09 愛情事         連詩雅
08 08 時間的初衷       周國賢 / ToNick
09 11 My Only One       鄭中基
10 07 窮小子         洪嘉豪

KKBOX本地單曲週榜@2021/01/08
RK  LW Songs         Singers
01 08 一人之境        林家謙
02 Re 蒙著嘴說愛你      姜濤
03 06 銀河修理員       Dear Jane
04 05 時光倒流一句話     林家謙
05 04 隔離(合)       陳凱詠 / 林家謙
06 03 是但求其愛       陳奕迅
07 01 哭牆          谷婭溦
08 14 呼吸有害        莫文蔚
09 02 未開始已經結束     Dear Jane
10 13 下一位前度       林家謙

勁歌金榜@2021/01/09
RK  LW Songs        Singers
01  05  不知道妳的好     伍富橋
02  03  哭牆         谷婭溦
03  04  低谷天堂       林峯 / 菊梓喬HANA
04  06  暫定         關智斌
05  07  為食熊貓       李克勤
06  08  逆流直上       謝東閔 / 戴祖儀
07  09  東京人壽       容祖兒
08  10  Christmas With You  譚嘉儀
09  NE  心跳移植       胡鴻鈞
10  NE  多喝水        鄭融
作者: sexykaren    時間: 2021-1-10 22:22

祖祖肯上tvb冠咩?
作者: michael344    時間: 2021-1-10 22:23

903最好快D冠人壽啦
咪拖la
作者: cymusic    時間: 2021-1-10 22:23

Yoyo上到榜係咪因為上星期上完Chill Club
作者: LoveMirkay520    時間: 2021-1-10 22:24

903最好快D死位out人壽啦
咪拖la
作者: sexykaren    時間: 2021-1-10 22:25

903最好快D冠人壽啦
咪拖la
michael344 發表於 2021-1-10 22:23


美aiii成為首位5台冠旦記女歌手,祖祖無動力拎5台冠
作者: sexykaren    時間: 2021-1-10 22:26

tvb真高質同rthk最快上多喝水
作者: on07111    時間: 2021-1-10 22:36

Chill 竟然冠東京人瑞咁高質。。。
作者: 星夢情真    時間: 2021-1-10 22:39

咁啱今集冠美祖就無睇..
佢有無錄片?
作者: cymusic    時間: 2021-1-10 22:41

咁啱今集冠美祖就無睇..
佢有無錄片?
星夢情真 發表於 2021-1-10 22:39
有錄呀
仲要盛裝打扮 似係開完show錄
作者: kaman921    時間: 2021-1-10 22:47

人壽 5>1
仲以為仲係55555
作者: edwardngwy    時間: 2021-1-10 22:54

今晚限時熱賣有多喝水live
作者: kwanie    時間: 2021-1-10 23:01

太后咁鍾意
SONY 又無諗住派周興哲啲歌上台
比多D 人識吓都好嘛
作者: kwanie    時間: 2021-1-10 23:13

以為播咗三千年前唔會播身體健康嘅我實在係太天真.
作者: 我等我在    時間: 2021-1-10 23:42

無留意新城個榜好耐,今週冠亞都係劉德華咁癲?
作者: kwanie    時間: 2021-1-10 23:51

究竟雞餅首歌計中文定計英文呀又lol
芥哥好少播架喎lol
作者: boy4dudes    時間: 2021-1-11 00:05

究竟雞餅首歌計中文定計英文呀又lol
芥哥好少播架喎lol
kwanie 發表於 2021-1-10 23:51

Ideo War 計中文, 不過好似未正式派台
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 00:07

Ideo War 計中文, 不過好似未正式派台
boy4dudes 發表於 11/1/2021 00:05
梁文禮星期五播咗

不過得嗰段仔國語真係唔知點搞   
上到榜再算
作者: Wonders    時間: 2021-1-11 00:15

芥哥好好 仲播煎
作者: boy4dudes    時間: 2021-1-11 00:24

芥哥好好 仲播煎
Wonders 發表於 2021-1-11 00:15

熄燈版播得咁差, 係唔係要改派開燈版, 或者派別人的家
作者: kevin2011    時間: 2021-1-11 00:26

Team Terence準備三連擊
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 00:27

每道微小比啲力唔該
作者: 小伙子.    時間: 2021-1-11 00:41

健吾今個星期終於冇播東京人壽 但係明明今集好似係講日本
作者: kevin2011    時間: 2021-1-11 00:45

唔等聽日廢禮先首播?
作者: elky    時間: 2021-1-11 00:49

《浸浴》最後副歌冇爆上去真系可惜,雖然個旋律本身已經幾有感染力。睇訪問mischa都唔係好明點解監製會用力量較弱既take,想監製解下話
作者: steven    時間: 2021-1-11 00:51

今日Wasabi播好多死線下面堆歌
作者: 616.1314    時間: 2021-1-11 00:55

《浸浴》最後副歌冇爆上去真系可惜,雖然個旋律本身已經幾有感染力。睇訪問mischa都唔係好明點解監製會用力 ...
elky 發表於 2021-1-11 00:49

我都覺得 LIVE 版有 Feel 啲
作者: 小伙子.    時間: 2021-1-11 01:03

不如sony俾mischa跟住二汶好過啦 唔好再叫Edward監製喇
sony除左二汶之外 個個歌手都要經過Edward 好悶
作者: b01091018    時間: 2021-1-11 01:06

不如sony俾mischa跟住二汶好過啦 唔好再叫Edward監製喇
sony除左二汶之外 個個歌手都要經過Edward ...
小伙子. 發表於 2021-1-11 01:03



    跟小塵埃
作者: 616.1314    時間: 2021-1-11 01:57

唔覺意見到勁歌總選個廣告
得 80首歌入選仲好意思講出口
幾日前 903 先話舊年有 700幾首派台歌
大台得 11% 仲覺得好光彩咁
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 02:02

流浮山會唔會派
作者: 一個小子    時間: 2021-1-11 02:15

突然發現原來cm 壇主色係藍色

原來如此
作者: on07111    時間: 2021-1-11 02:25

Team Terence加油!

突然發現原來cm 壇主色係藍色

原來如此
一個小子 發表於 2021-1-11 02:15

可以轉橙色
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 04:13

Team Terence加油!


可以轉橙色
on07111 發表於 2021-1-11 02:25



   轉過其實都係中意預設咁
快樂老實人
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 04:45

無留意新城個榜好耐,今週冠亞都係劉德華咁癲?
我等我在 發表於 2021-1-10 23:42



   陸續有來
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-11 06:46

Chill Club今個星期包尾!
作者: mtrccc    時間: 2021-1-11 08:31

新城勁爆流行榜@2021/01/09
RK  LW Songs                Singers
01  08  繼續美麗      劉德華
02  06  誰能明白我     劉德華

新城幾時執?
作者: mtrccc    時間: 2021-1-11 08:32

不如sony俾mischa跟住二汶好過啦 唔好再叫Edward監製喇
sony除左二汶之外 個個歌手都要經過Edward ...
小伙子. 發表於 2021-1-11 01:03



    啱
佢produce嘅歌都好保守 突出唔到歌手聲線特質
作者: 風見志郎    時間: 2021-1-11 08:36

崩壞死唔斷氣,仲要高位
作者: 阿mark    時間: 2021-1-11 09:11

唔覺意見到勁歌總選個廣告
得 80首歌入選仲好意思講出口
幾日前 903 先話舊年有 700幾首派台歌
...
616.1314 發表於 2021-1-11 01:57


今年連候選名單都冇人post
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 09:51

崩壞死唔斷氣,仲要高位
風見志郎 發表於 2021-1-11 08:36



   Sony至尊冧莊
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 09:52

Bad news

容祖國兩台冠
作者: michael344    時間: 2021-1-11 10:05

Bad news

容祖國兩台冠
kenneth 發表於 2021-1-11 09:52


Bad news

903 997 都係等緊冠
作者: Thomas    時間: 2021-1-11 10:09

Bad news

容祖國兩台冠
kenneth 發表於 2021-1-11 09:52


GOODEST NEWS
作者: kevin2011    時間: 2021-1-11 10:23

崩壞死唔斷氣,仲要高位
風見志郎 發表於 2021-1-11 08:36

上年已經上左六個禮拜 今年耐極都有限度啦
好快會斷氣啦 唔通磨到有十大咩 邊可能
作者: 酷愛903    時間: 2021-1-11 10:38

本帖最後由 酷愛903 於 2021-1-11 10:39 編輯

尋晚介哥播多喝水(高位上榜遲早冠硬!!)時點TAG呢首歌?
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 10:45

尋晚介哥播多喝水(高位上榜遲早冠硬!!)時點TAG呢首歌?
酷愛903 發表於 11/1/2021 10:38
2/1報榜100%肯定計2021年WK1
100%肯定小夜燈今年內冠,賭幾多都得!
酷愛903 發表於 9/12/2020 16:17
佢話你燈得滯叫你慳返啖氣飲多D 水呀
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 10:46

06  無名指的勇氣 /
05  每道微小(03+02L) / 因為你 所以我 / 一切安好…? / 波板糖 / Stronger / 俏郎君 / 黑犬默語 / 海市蜃樓 /
~~~~~~~~~ (21) ~~~~~~~~~
04  低級趣味 / 偉人 /
JANICE
作者: leongl    時間: 2021-1-11 11:03

JANICE
kwanie 發表於 2021-1-11 10:46


Janice out?
Such a waste.. 低級趣味 was one of the best songs she did from warner lately.
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 11:29

Bad news

903 997 都係等緊冠
michael344 發表於 2021-1-11 10:05



   Worst news
作者: 帥小寶`    時間: 2021-1-11 11:41

新城勁爆流行榜@2021/01/09
RK  LW Songs                Singers
01  08  繼續美麗      劉德華
02  0 ...
mtrccc 發表於 2021-1-11 08:31



  係咪時光倒流二十年
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 11:52

上年已經上左六個禮拜 今年耐極都有限度啦
好快會斷氣啦 唔通磨到有十大咩 邊可能 ...
kevin2011 發表於 2021-1-11 10:23



   冀望奇蹟降臨 再上40weeks變903台歌
力捧1姐妍又點話?
作者: powerful    時間: 2021-1-11 12:10

係咪時光倒流二十年
帥小寶` 發表於 2021-1-11 11:41

尷尬到自己之前,吞了個勁爆榜,不開口
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-11 12:25

Worst news
kenneth 發表於 2021-1-11 11:29


OH NO!!
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 12:36

終於有聲啦!!!
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 12:46

尷尬到自己之前,吞了個勁爆榜,不開口
powerful 發表於 2021-1-11 12:10



   Yes 明日只會向下流
作者: speedman    時間: 2021-1-11 13:04

崩壞死唔斷氣,仲要高位
風見志郎 發表於 2021-1-11 08:36


其實呢首歌幾適合呢個時候播
希望佢會冠 播到十大邊緣
雖然呢個可能性好低
作者: mosesming    時間: 2021-1-11 13:29

喜歡德華
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 13:38

其實呢首歌幾適合呢個時候播
希望佢會冠 播到十大邊緣
雖然呢個可能性好低 ...
speedman 發表於 2021-1-11 13:04



   變做台歌
每天愛你多一些上過2x weeks
時代進步 呢種時代曲應該播4x weeks至夠
作者: mtrccc    時間: 2021-1-11 13:52

浸浴 電台播出黎又幾好聽 幾radio-friendly
作者: kenneth    時間: 2021-1-11 14:08

浸浴 電台播出黎又幾好聽 幾radio-friendly
mtrccc 發表於 2021-1-11 13:52



   即是啲情緒無咁爆好?
作者: mtrccc    時間: 2021-1-11 14:19

即是啲情緒無咁爆好?
kenneth 發表於 2021-1-11 14:08



  要錄埋個full band version再compare下
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 14:56

mayday 救得返lol
作者: 帥小寶`    時間: 2021-1-11 15:44

播下regen啦 啲歌都好聽
作者: water:)    時間: 2021-1-11 20:28

~~~~~~~~~ (01) ~~~~~~~~~
15  窮小子 /
11  非洲的 60 秒 / 我心中尚未崩壞的部分 /
10  多喝水 / 惡夢經 / 東京人壽 /

多喝水要頂住,要高位上榜
作者: steven    時間: 2021-1-11 21:38

又係:37播Cath
作者: kevin2011    時間: 2021-1-11 21:39

又係:37播Cath
steven 發表於 2021-1-11 21:38

Jingle+歌組合包
作者: b01091018    時間: 2021-1-11 22:06

怕幸福之門被炸開
作者: SugarFree    時間: 2021-1-11 22:16

~~~~~~~~~ (01) ~~~~~~~~~
15  窮小子 /
11  非洲的 60 秒 / 我心中尚未崩壞的部分 /
10  多喝水 / 惡夢經 ...
water:) 發表於 2021-1-11 20:28

一天喝八杯水 但我這天看來 真的很快樂麼?所以一日最少要播8次多喝水先健康,依家播得太少
作者: polarbearbear    時間: 2021-1-11 22:36

窮小子而家先谷...
作者: kevin2011    時間: 2021-1-11 22:58

窮小子而家先谷...
polarbearbear 發表於 2021-1-11 22:36

遲上早走有死位 叫做死得體面啲咋喎
唔算谷掛
作者: polarbearbear    時間: 2021-1-11 23:19

遲上早走有死位 叫做死得體面啲咋喎
唔算谷掛
kevin2011 發表於 2021-1-11 22:58


有死位都好丫
當儲下ap
作者: kk8733    時間: 2021-1-11 23:27

JANICE
kwanie 發表於 2021-1-11 10:46

無啦。。低級趣味應該Out 啦。。
作者: steven    時間: 2021-1-11 23:29

無啦。。低級趣味應該Out 啦。。
kk8733 發表於 2021-1-11 23:27

話口未完
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 23:30

話口未完
steven 發表於 11/1/2021 23:29
thxxxxxx 掛僮睇viu 都知啱啱播咩歌lol
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 23:30

本帖最後由 kwanie 於 2021-1-11 23:34 編輯
06  每道微小(04+02L) / 低級趣味 / 黑犬默語 /
~~~~~~~~~ (18) ~~~~~~~~~
05  一切安好…? / 波板糖 / Stronger / 海市蜃樓 /
步兵都有播
爭啦爭飽佢
作者: timc524    時間: 2021-1-11 23:38

搞咩連續兩次俏郎君接是旦求其愛
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 23:39

搞咩連續兩次俏郎君接是旦求其愛
timc524 發表於 11/1/2021 23:38
廢事嘈

今年又係金臣銀軒好似返返十年前咁
作者: kwanie    時間: 2021-1-11 23:56

美祖其實有D 十大留位味
作者: 小伙子.    時間: 2021-1-12 00:04

美祖其實有D 十大留位味
kwanie 發表於 2021-1-11 23:56



唔好啦.gif
咁樣跨年都有十大 真係唔知講乜好
作者: mtrccc    時間: 2021-1-12 00:06

旁觀有罪終於上架
等得幾耐..
作者: Flambeau    時間: 2021-1-12 00:11

留十大比泳兒好過啦
作者: kk8733    時間: 2021-1-12 00:30

美祖其實有D 十大留位味
kwanie 發表於 2021-1-11 23:56

下。。。又敬老。。
作者: kelvinho726    時間: 2021-1-12 01:31

美祖其實有D 十大留位味
kwanie 發表於 2021-1-11 23:56



又好老實講 美祖至尊歌都拎埋 都唔多care個十大 仲要特登出席去攞不過903依然都會冠既 我反而十大留左俾軒 美渠一日有一線係度都好難分到獎俾佢
再者 佢邊有kenny咁既待遇啦
作者: Foonskywalker    時間: 2021-1-12 02:02

美祖其實有D 十大留位味
kwanie 發表於 2021-1-11 23:56



   呢首攞仲衰過心之科學
作者: ~蛋撻~    時間: 2021-1-12 02:22

留定位再換畀其他後輩, 卷卷終於有前輩風範
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-12 06:49

留定位再換畀其他後輩, 卷卷終於有前輩風範
~蛋撻~ 發表於 2021-1-12 02:22


笑死人
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-12 06:50

美祖其實有D 十大留位味
kwanie 發表於 2021-1-11 23:56

都好啊,支持早早攞十大

好想睇早早攞多次至尊…
d人嘅反應
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-12 06:52

廢事嘈

今年又係金臣銀軒好似返返十年前咁
kwanie 發表於 2021-1-11 23:39


係都其他plug攞十大啦
作者: mrshadowll    時間: 2021-1-12 06:54

又好老實講 美祖至尊歌都拎埋 都唔多care個十大 仲要特登出席去攞不過903依然都會冠既 我反而十大留左 ...
kelvinho726 發表於 2021-1-12 01:31



   祖兒其實乜獎都care
作者: kenneth    時間: 2021-1-12 07:02

本帖最後由 kenneth 於 2021-1-12 08:49 編輯
祖兒其實乜獎都care
mrshadowll 發表於 2021-1-12 06:54



  如果有得拎 可能會出席4月viu頒獎添
作者: lu12    時間: 2021-1-12 07:21

[1月12日之廣東歌]

1985年1月12日 - 陳百強於紅館舉行3場《百強85演唱會》
1990年1月12日 - 陳松伶推出專輯《天涯歌女》
1990年1月12日 - 達明一派推出第六張專輯 《神經》
2001年1月12日 - 杜德偉推出個人音樂專輯《I Believe》
2004年1月12日 - 梅艷芳於香港殯儀館出殯
2008年1月12日 - The Pancakes在陳樹渠會堂舉行《這晚上與你拍手合唱》音樂會
2011年1月12日 - 麥浚龍推出第五張EP《無念》,收錄歌曲包括《彳亍》、《金剛圈》等
2012年1月12日 - 周柏豪推出個人音樂專輯《Get Well Soon》
2012年1月12日 - 許廷鏗推出第二張專輯《Blue藍調》
2015年1月12日 - 許廷鏗推出第五張大碟《Colour By Numbers》,奪得IFPI香港唱片銷量大獎頒獎禮十大銷量廣東唱片大獎
2018年1月12日 - 衛蘭於紅館舉行一連三場《Oh My Janice World Tour 2018》
作者: on07111    時間: 2021-1-12 08:42

祖兒其實乜獎都care
mrshadowll 發表於 2021-1-12 06:54



祖兒今年都唔知要拎咩獎了
作者: ~蛋撻~    時間: 2021-1-12 09:52

如果有得拎 可能會出席4月viu頒獎添
kenneth 發表於 2021-1-12 07:02


大獎就係lo, 開榜第一首至尊歌, 要響後台出黎攞
作者: ed8671ed    時間: 2021-1-12 09:53

CM共和榜2020年度我最喜愛的歌曲總選開始接受投票!
http://www.cmusichart.com/discuz/viewthread.php?tid=18326
作者: 一個小子    時間: 2021-1-12 09:55

CM共和榜2020年度我最喜愛的歌曲總選開始接受投票!
ed8671ed 發表於 2021-1-12 09:53



    得呢20 首
作者: LoveMirkay520    時間: 2021-1-12 09:59

祖兒今年都唔知要拎咩獎了
on07111 發表於 2021-1-12 08:42


老人獎
作者: kenneth    時間: 2021-1-12 10:32

老人獎
LoveMirkay520 發表於 2021-1-12 09:59



   呢頭話viu歧視英皇
嗰頭就連jo歌唱生涯嘅歌詞填得最遜嗰首都冠埋
哈!
反而蛋力推嘅暫定得第3
作者: 一個小子    時間: 2021-1-12 10:42

呢頭話viu歧視英皇
嗰頭就連jo歌唱生涯嘅歌詞填得最遜嗰首都冠埋
哈!
反而蛋力推嘅暫定得第3 ...
kenneth 發表於 2021-1-12 10:32



    英皇淨係識得搵d 星仔g-ladys 上viutv
d 大粒就上tvb
作者: on07111    時間: 2021-1-12 10:46

英皇淨係識得搵d 星仔g-ladys 上viutv
d 大粒就上tvb
一個小子 發表於 2021-1-12 10:42


歌手 門 好似一個英皇歌手都無
請冰兒 講下活係早已陰影下嘅黑暗生活都好呀




歡迎光臨 Cool Music Forum (http://www.cmusichart.com/discuz/) Powered by Discuz! 7.2