返回列表 發帖

[Oct/19/2018] 答案之書 - 容祖兒 (CD)

本帖最後由 hinz 於 2018-10-11 12:47 編輯

歌手:容祖兒
唱片名稱:答案之書
唱片封面:

推出日期:2018/10/19
唱片類型:CD

TrackList:
CD
01. 優秀
02. 亞亞亞
03. 綁夢
04. 孤單喧嘩
05. 容光
06. 幸福不急
07. 單人遊
08. 答案之書
09. 長大
10. 剛好

附加資料:
長大了嗎 ?   現在的你 好嗎 ?

馮翰銘 / 黃偉文 / 常石磊 / 周耀輝 / 荒井十一 / 陳建騏 / 陶山 /
魏如萱 / 謝馨儀 / 李榮浩 / 葛大為 …….
華語樂壇金曲製作 / 創作陣容聯手打造

容祖兒回歸初心概念作品 [答案之書]

出處:Mini shop
HINZ TOP 20 Week 47
01 大不了一代 - Nowhere Boys
02 R U Naughty? - 鍾舒漫
03 百年樹木 - 張敬軒

坐等hotelBB发言
learn from the past

TOP

第一眼看封面就覺得好似 HEBE首張個人專輯《To Hebe》或者第二張專輯《My Love》
首波主打歌《亞亞亞》真係唔多掂喔
比《加大力度》仲差得遠
金曲歌后遙遙無期

TOP

會出香港版加送年度大作心之科學嗎?

TOP

本帖最後由 我等我在 於 2018-10-11 12:58 編輯

好心快歌就唔好搵馮翰銘,今次又出事,上次另眼相看唔記得?
祖兒又唔係商台聽眾杯茶
出道19年的容祖兒更首次於叱咤樂壇流行榜頒獎典禮食白果。

TOP

Don't judge a book by its cover.

TOP

好心快歌就唔好搵馮翰銘,今次又出事,上次另眼相看唔記得?
我等我在 發表於 2018-10-11 12:54



    Gotta get high 都好似係抄 pharrell 首happy

TOP

首波主打就已經抄襲對alex fung好失望

TOP

祖佳瑩噶
。Kaykay。Taytay。Kelly。

TOP

答案之輸
好有自知之明
冠軍歌 龍舌蘭 - 陳奕迅
亞軍歌 發麻 - RubberBand
季軍歌 幻覺湖 - 林一峰 [ week 50 ]

TOP

長大了嗎 ?   現在的你 好嗎 ?
支持美祖呢本成長說明書
SUNDAY MUSIC CHART WEEK 51
1. 荷光 2. 守口如瓶 3. 重陽

TOP

冇台灣啲詳細文案介紹隻碟既

TOP

首波主打就已經抄襲對alex fung好失望
stephybest 發表於 2018-10-11 13:11



個melody都幾簡單,佢都話作四個月,係咪江郎才盡
不過首歌整體production黎講算高質既
AlexFung好似從來都冇回應過抄襲

TOP

希望美蛋會係台北搞場萬人免費新歌演唱會幫美祖造勢

冇台灣啲詳細文案介紹隻碟既
721AXA 發表於 2018-10-11 14:00


可能仲作緊
估有段係講美祖既叱咤既偉水史再話“許多歌手出片死拼活拼都想和叱咤獎沾上一點邊,多半卻都苦無機運”寸返Karen
搖滾區的神經病IG

TOP

COVER 已經係答案知輸 - 無眼睇
暗中傾慕你也是我有的自由

TOP

期待呢隻年度大碟狂掃叱咤女金&金曲歌后

TOP

唱腔比以前有少少變化 first plug唯一記憶點。歌詞意思係,今年拎女銀?
Elio喜歡上別人了

TOP

佢唱國語歌真係好難聽!
渴望安定~
為何卻有種野心~
仍然在長夜~發亮~

TOP

答案之輸
好有自知之明
Lewis 發表於 2018-10-11 13:35


亞亞亞都好有自知之明,永遠勁歌金榜亞軍,希望永遠拎女銀啦
魏迦為揾失散家姐融姨加入樂壇
皇后早早掌女金大權,遭k貴妃妒忌
蘭妃因坦克車事件性情大變成為繼女金

TOP

期待呢隻年度大碟狂掃叱咤女金&金曲歌后
musicsuperman 發表於 2018-10-11 15:24


祖祖話要亞軍呀
魏迦為揾失散家姐融姨加入樂壇
皇后早早掌女金大權,遭k貴妃妒忌
蘭妃因坦克車事件性情大變成為繼女金

TOP

女金蟈語碟銷量又要仆直鳥

TOP

美祖最高質既始終都係《獨照》,我諗台灣人最熟佢既歌都應該係呢首啦。

TOP

本帖最後由 721AXA 於 2018-10-11 20:50 編輯
美祖最高質既始終都係《獨照》,我諗台灣人最熟佢既歌都應該係呢首啦。
victor1991415 發表於 2018-10-11 20:23



台灣人最多應該知佢係邊個, 但唔會好識佢啲歌
獨照隻碟其實好少台灣宣傳, 最"紅"既歌應該係《謝謝你愛我》/《小小》

TOP

亞亞亞除咗抄歌之外其實首歌本身is a BOP
。Kaykay。Taytay。Kelly。

TOP

瘋狂支持~~~

TOP

今年 eeg 系唔系算過命所有一線歌手都要出初心主題的歌?

期待李榮浩作的歌

TOP

冇心之科學
點爭至尊碟
SSN Chart (14 Dec)  自唱新歌「百年樹木」(17 Dec)
1. 幻 覺 湖 (2 Weeks No.1) - 林 一 峰
2. 白 紙 - 許 廷 鏗
3. 若 然 冬 天 沒 有 花 - 梁 釗 峰

TOP

內頁印刷中 from ig

TOP

好心就咪搵啊Y填國語詞啦 眼高手低
亞亞亞 好多粵語詞既影子 好違和
不過美祖搵啊Y填 唔用又唔得 唔做主打又唔得
啊Y幾時先會覺醒?
仲尷尬過 全副舞裝 真係聽左第一次就唔想聽第二次
感覺如果系粵語歌會好好多

TOP

好心就咪搵啊Y填國語詞啦 眼高手低
亞亞亞 好多粵語詞既影子 好違和
不過美祖搵啊Y填 唔用又唔得 唔做主打 ...
steven891026 發表於 2018-10-12 09:13


容祖兒 同 阿Y friend 丫嘛 次次都拎佢填ge 歌做主打  反而自己覺得林夕填俾佢ge歌好咁多 佢都唔肯/好少 搵佢填
Jim's Music Selection 2018 WK50
1. 青空 謝霆鋒 2. 殘缺的彩虹 陳綺貞 3. 風靡 李幸倪

TOP

內頁印刷中 from ig
721AXA 發表於 2018-10-12 01:50



   好期待啊 美祖好美
SUNDAY MUSIC CHART WEEK 51
1. 荷光 2. 守口如瓶 3. 重陽

TOP

本帖最後由 721AXA 於 2018-10-12 15:07 編輯
容祖兒 同 阿Y friend 丫嘛 次次都拎佢填ge 歌做主打  反而自己覺得林夕填俾佢ge歌好咁多 佢都唔肯/好少  ...
放空 發表於 2018-10-12 12:04



上次林夕填咗"玩家", 佢自己都理解錯曬首歌, 真心有啲浪費
肥佬嗰啲低低BB容易明岩佢

TOP

五大已經有得預購

每一回 盡全力證明自己的舞台上
每一次 揮灑汗水的舞台聚光燈下
台下總會有個熟悉的單純目光 和自己對話
這一切 是否就是當年那個女孩想要的偉大?
注定為舞台而生的女孩,必定要在舞台上長大、發光
全能魅力天后-容祖兒
回歸初心概念專輯『答案之書』
匯集華語樂壇創作能量,精心構思一路以來的累積與沈澱
打造十首與自己對話、用音樂思辨的成長之歌
闡述成長、人生、情感、勇氣、希望、失落、捨得與幸福的瞬間
透過心中那個不曾遺忘夢想的女孩與現在的自己對話
編織猶如一幕幕音樂劇作的聽覺畫面感與舞台即視感
藉由人生舞台上一場又一場的揮灑與問答,探照每一個聽眾的內心
溫潤有感地投射出每個人對於成長過程的矛盾與掙扎

這一次,主角不再只是舞台上的容祖兒一人
每一個身在音樂其中,台上台下的人們,都是生命裡的最佳演出者
從掌聲響起到結局謝幕,每一個獨特的靈魂都是最耀眼那顆星

『長大了嗎? 現在的你,好嗎?』
每個獨一無二的人生當下,暫時沒有答案,但也沒有懸念
也許我們都必須慢慢等待
因為時間,是最好的解答
馮翰銘/黃偉文/常石磊/周耀輝/荒井十一/陳建騏/陶山/魏如萱/謝馨儀/李榮浩/葛大為.....
華語樂壇金曲製作/創作陣容聯手打造
容祖兒 2018回歸初心概念作品
答案之書
10/19
開啟追尋
相隔六年的時間,容祖兒推出第八張全新國語大碟『答案之書』,與合作多年的音樂戰友-馮翰銘(專輯監製)一起挑戰,透過聽覺即視感將十首作品巧妙串連,編制成一幕幕成長之路上與自己的對話,透過音樂的立體感、豐富性與角色揣摩的唱腔轉換,營造出一場有如舞台劇畫面感的聽覺嚮宴,聽完一張專輯感覺就好像是看了一場由容祖兒分飾多角主演的舞台劇。這樣實驗性的概念不但花了長達兩年時間籌備製作,更讓出道19年來已攀上事業高峰的容祖兒,願意拿掉叱吒舞台的絢麗光環,嘗試用減法回歸音樂初心,重新學習調整有別於廣東歌的情感技巧去詮釋國語歌曲;同時,凡事相當自我要求做到完美的容祖兒,也透過整張專輯製作過程不斷檢視自我,透過音樂自問自答:現在站在台上的容祖兒,是不是沒有辜負當年台下的那個單純目光?
這張專輯製作陣容堅強,非常有誠意的找來Skot Suyama(陶山)、馮翰銘、常石磊、黃馨、謝馨儀(蘇打綠)、單為明、荒井十一、陳建騏……等多位音樂人(排名按曲序)為專輯中的歌曲擔綱監製。由於這張作品與上一張國語專輯相隔許久,即使容祖兒在粵語歌曲發展已是爐火純青的地步,但是要完成這一張『答案之書』仍是相當地戰戰競競。為了讓自己能克服國語歌曲有別於粵語歌的發音習慣與技巧,祖兒不但下足苦功勤練找感覺,錄音過程除了長時間飛往兩岸三地請多位知名音樂人監製以外,也曾請金曲音樂人常石磊針對自己的唱法口氣加以貼身指導每一句歌詞的重新詮釋,就是為了可以讓豐富的情感透過適當的方式完整傳遞感動給聽眾。容祖兒並再次與多年音樂上的默契戰友,也是知名音樂人馮翰銘攜手總監制這張『答案之書』專輯,希望能完美呈現音樂的藝術畫面,讓聽者很立體地感受到這張專輯的聽覺用心,彷彿跟著容祖兒的聲音進到一幕幕音樂舞台劇中,經歷人生與夢想的追尋,以及感受成長過程的矛盾與掙扎。並透過專輯每一首歌曲呈現一場舞台即視感的起承轉合,從專輯核心概念賦予每一首歌對於不同“時間”的定義與呈現,讓整張作品的生命張力和共鳴感提升,也讓這張長達兩年籌備製作的專輯用時間釀出豐富情感,期許大家感受到這是一張目前為止最『容祖兒』的一張國語專輯!

可能費時同楊丞琳撞朵, 美祖依家改稱"全能魅力天后"
搖滾區的神經病IG

TOP

本帖最後由 iamsingingwong 於 2018-10-12 15:37 編輯
五大已經有得預購

每一回 盡全力證明自己的舞台上
每一次 揮灑汗水的舞台聚光燈下
台下總會有個熟悉的單純 ...
阻住 發表於 2018-10-12 15:28


全能魅力天后又抄多功能老婆,可恥
回歸初心又學古巨基,唉
魏迦為揾失散家姐融姨加入樂壇
皇后早早掌女金大權,遭k貴妃妒忌
蘭妃因坦克車事件性情大變成為繼女金

TOP


真係有新歌首唱會, 但係北京搞
搖滾區的神經病IG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

TOP

好多時,做唱片要睇銷量要睇公司有冇錢可以投放資源。
好難得佢賣國語唱片都唔似有乜銷量,但公司都咁dum錢比佢做唱片。

問題係點解係點樣玩法?
其實都試過好幾次銳變
第三四次啦
次次都係西聲大雨點小
首亞亞亞講到點點點
都係聽唔到落去手
求毒坤演唱會門票一張 $500
(你比我, 舉牌另議)

TOP

好多時,做唱片要睇銷量要睇公司有冇錢可以投放資源。
好難得佢賣國語唱片都唔似有乜銷量,但公司都咁dum錢 ...
Eddie8848 發表於 2018-10-13 02:15


今次隻碟包裝設計唔錯,入面D相影得幾靚,唔聽得都可以睇得
祖兒又唔係商台聽眾杯茶
出道19年的容祖兒更首次於叱咤樂壇流行榜頒獎典禮食白果。

TOP

今次隻碟包裝設計唔錯,入面D相影得幾靚,唔聽得都可以睇得
我等我在 發表於 2018-10-13 08:47



    希望可以入圍最佳專輯包裝獎

TOP

今次隻碟包裝設計唔錯,入面D相影得幾靚,唔聽得都可以睇得
我等我在 發表於 2018-10-13 08:47



歌手唔聽歌係咩概念

TOP

而家先第一次聽亞亞亞
我諗美祖都好難憑呢隻礫衝擊金曲獎
好心佢想入圍就咪鬼搵馮翰銘 光頭Y 啦
Jim's Music Selection 2018 WK50
1. 青空 謝霆鋒 2. 殘缺的彩虹 陳綺貞 3. 風靡 李幸倪

TOP

希望可以入圍最佳專輯包裝獎
dicksonkwok 發表於 2018-10-13 11:05



    講真佢花咁多時間搞形象包裝,之前宣傳啲繕稿都係講影黑白照好特別,反而冇講張碟音樂性,淨係靠著名製作人唔夠㗎喎,聽完亞亞亞都係唔太樂觀,佢唱來衣不稱身,似乎今次又係大雜燴風格的唱片。

TOP

講真佢花咁多時間搞形象包裝,之前宣傳啲繕稿都係講影黑白照好特別,反而冇講張碟音樂性,淨係靠著 ...
Serendipity 發表於 2018-10-13 17:52


次次都係撻啲人名出黎上次moment方大同,陳少霞,青峰,黃韻玲,蔡健雅。。。
今次應該又係大雜燴

TOP

希望可以入圍最佳專輯包裝獎
dicksonkwok 發表於 2018-10-13 11:05


可能《亞亞亞》mv 入圍最佳音樂錄影帶獎呢

TOP

等成品出咗再插都未遲喎
cm精神 捧乜死乜 反乜紅乜
叱咤十大前五位:心之科學 195/未來見 194*/天才兒童1985 190/一个女人和浴室 181*/無期 178

TOP

等成品出咗再插都未遲喎
Qmen 發表於 2018-10-13 18:59


乜唔同製作人做碟就會影響統一性咩?

TOP

其實亞亞亞幾好聽吖


利申反容
。Kaykay。Taytay。Kelly。

TOP

乜唔同製作人做碟就會影響統一性咩?
stephybest 發表於 2018-10-13 19:03

你睇eason攞得台灣金曲獎個啲全部都係統一製作人㗎
<Special thanks to...><不想放手>(2隻碟都攞到最佳國語專輯) : Jim Lee
<C’mon in>(年度專輯): Jerald Chan
相反eason一啲大雜燴嘅碟eg上五樓的快活、認了吧就入圍唔到專輯獎
所以如果容祖兒呢隻碟係大雜燴就可以同金曲獎講88啦

TOP

博客來有得預購之後, 呢兩日CD即時榜keep到係28-30咁上下名次
https://www.books.com.tw/web/sys_tdrntav/cd/?loc=P_003_001
搖滾區的神經病IG

TOP

亞亞亞 根本就系要上春晚唱o架~
侧田「歌成就今天这个我」
997 : 15 > 07 > 02
903 : 16 > 14 > 18 (AP: 6 + 9 + 6  = 21)
RTHK:19 > 11 > 09
TVB : N/A

TOP

返回列表